torek, 12. januar 2010

Sneg ... zopet...

No pa bodo spet problemi.... namreč danes sem morala biti prva v službi.... vse lepo in prav, če ne bi zjutraj snežilo....

In že slišim.... ja kaki problem pa je če malo sneži.... Jah noben, če sta s snegom in ledom na ti, jaz pa sem s tema spolzkima falotoma na VI in to veliki VI.

Pravijo da gre osel samo enkrat na led... in zame je bilo že prvič dovolj, da sem v sekundi naredila totalko s fantovim avtom (pred leti...)

Zato me je še dandanes - to je več kot 5let od drsanja z avtom - še zmeraj hudičevo strah sesti za volan in se kamorkoli peljat....

No uspelo mi je priti do službe, tudi preklemano strmi klanec mi (hvala Bogu in vsem Svetnikom) ni delal težav...Ima pa snegec zdaj do popoldneva čas da zgine in da ga ne vidim več....

No to je moje mnenje glede snega takrat ko moram v službo.....

Moje mnenje takrat ko mi ni treba z avtom ven pa je: Ja sneg je pa nekaj najlepšega kar nam zima ponuja.... Pa otroci .... kako uživajo.... pa divjajo in se fino imajo...

Zanimivo, kako hitro se spreminja človekovo mnenje....

Dovolj za zdaj.... grem popit jutranjo kavico in si zamšljat, da jo pijem v svojem najljubšem kafiču na morju.... O DeLoro pogrešam te.....

Ni komentarjev:

Objavite komentar