četrtek, 8. april 2010

virus.... hud virus....

Kot sem že pisala par postov nazaj, je konec marca zaživel 1. slovenski blog izziv CRAFT-alnica. Jaz seveda ne bi bila jaz, če ne bi zganjala panike in najprej poslala ne čisto dokončano vizitko. Bala sem se namreč, da bom pozabila na rok oddaje in da bom zamudila. Ko sem si pa pospravla svoje podstrešje, pa sem ugotovila, da imam še dovolj časa in da lahko naredim še kakšno. In tako je nastala 2.vizitka, ki je nedvomno bolj dodelana kot prva.

In potem se je zgodilo to, česar sem se bala... okužila sem se z virusom izdelovanja vizitk za izzive. Kako to vem? Ker mi ponoči po glavi gre le to, da razmišljam kakšna bo naslednja vizitka, kakšna je postavitev... ali mi bo uspelo...

Med ogledovanjem del drugih izzivalk sem naletela na blog CardPatterns z izzivi, kjer je bila podana zanimiva postavitev.

Kar takoj se mi je utrnila tema.... in poglej ga zlomka, na slovenskem blogu, je bil izziv Modro za novorojenčka, s prosto postavitvijo.

Zato sem se odločila da spravim stvari iz sistema in da bom potem mogoče le spala ponoči in ne razmišljala o izdelavi vizitk...

Evo... malo lažje mi je že..... zdaj pa še skupaj zlepim vizitko in bo.....no časa nimam več veliko... le do ju3 do 23.59....

Ni komentarjev:

Objavite komentar