četrtek, 27. oktober 2011

FIMO DELAVNICA v Slovenski Bistrici...

Po več kot letu in pol sem najdla toliko časa, da sem se prijavila na delavnico izdelave nakita iz Fimo mase.

Všeč mi je bilo to, da je bila delavnica relativno blizu - v Slo. Bistrtici --> hvala Nina in Mavrično drevo ter da je delavnico vodila Klavdija (pri kateri sem na delavnici že bila - sem veliko odnesla, ampak sem želela zadeve še vsaj enkrat videt...)

V tistih parih uricah sem spoznala kar nekaj prijetnih ustvarjalk in upam da se še kaj vidimo.... in ker si nismo direkt izmenjale naslovov blogov, sem si zadala nalogo da te babike na internetu poiščem sama....

No nekaj sem jih najdla na FB-ju...dve pa na blogih....
Helena"Metuljčica"

Smo pa na delavnici dobili še domačo nalogo -  dokončati izdelke in jih objaviti... komadi nakita se že sušijo po lakiranju...



Ni komentarjev:

Objavite komentar