torek, 24. april 2012

Slikanje na majčke

Bili smo v šopingu v Celju, ko se Žiga zapodi v stojalo z majčkami na katerih je bila naslikana neka pošast... cena majčke 8€. Pa rečem OK... potem pa vidim na drugem stojalu majčko enake barve - le da ni bilo na njej nič naslikano, zraven pa še ena črtasta majčka - cena za komplet 8€.....
odločitev pade, da bom mu sama na majčko naslikala tako pošast, pa bo volk sit (Žiga zadovoljen) in koza cela (moja denarnica vesela).
In ker sem bila v švungu... sem mu naslikala še 2 majčki, eno pa sem naredila za mojega brata za rojstni dan....



Jutri grem v Celje in bom spet nabavila majčk, da bom lahko spet ustvarjala....

1 komentar:

  1. oopaaaaa krasnooo... tud objavljam redko, kaj šele čikiranje ostalih blogarjev... ma to bo treba spremeniti :))

    OdgovoriIzbriši