torek, 6. november 2012

Špagetki za okrog vratu...

Ko moje malo dete spi, si včasih vzamem malo časa za ustvarjanje, ampak ker mučkanje polimerne gline vzame preveč časa - predno pripravim paštamašino in prinesem vse potrebno na kup, se ponavadi mali princ že zbudi :/
Zato sem se lotila malo drugačnega okolivratnega okrasa....

malo sem reciklirala in šivala na roko... uporabila sem staro - premajno majčko, ki sem jo narezala na trakove, le te raztegnila, da so se trakovi zaokrožili.... za prekinitev monotonosti sem spletla še eno kitko in jo zaključila z leseno perlo.....
Iiiiiiinnnnnnnn? Kakšna se ti zdi?



2 komentarja:

  1. oooo hudo je tole.... jaz imam doma klobčič špagetkov in idejo v glavi, no pravzaprav je že napol narejena... samo .... ni dokončana ne :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja tole je full fajn, pa kr hitro je narejeno... pa še ekološko -če za špagetke uporabiš staro majico :P

    OdgovoriIzbriši