sobota, 23. februar 2013

Čas prehitro mineva.....

Joj ne morem verjeti, da je od moje zadnje objave minilo toliko časa....

Prejšnja objava - ustvarjanje s sinkom je bila proba objavljanja preko telefona - očitno mi je uspelo....

No pa da se vrnem nazaj.... na leto 2012 - malo po zadnji objavi  - novembra sva s sinkom, ki je takrat bil star 9 mesecev, morala v bolnišnico... in takrat se je ustvarjanje zame za nekaj časa čisto ustavilo. Enostavno nisem imela ne volje ne energije da bi sedla za mizo in prijela v roke fimo maso, ali blago, ali se prijela kakega drugega ustvarjanja....

No za božička mi je možek kupil Sizzixa Big Shota in kup pripomočkov s katerimi sem izdelala kar nekaj voščilnic.
Vmes sem porisala še kako majčko, spekla par tort (rojstna dneva sta imela oba sinka) in pričela sem nazaj s službo :/ (Joj kako hitro je minila porodniška)

In zaradi vse te gužve sem čisto pozabila na blog.... bom pa (upam) letos bolj pridna z objavljanjem - sem razmišljala, da bi svojo pavzo v službi posvetila pisanju le-tega, saj se bi takrat zares odklopila od službe in bi tiste pol ure prijetno izkoristila - bomo videli kako bo se to obneslo....

No dovolj nakladanja zaenkrat.... bodo pa sedaj sledile objave zadev ki sem jih naredila od nekje novembra, pa do februarja.... Vsako reč bom objavila pod novo objavo da bo bolj pregledno...

LP

2 komentarja:

  1. hihih čuj z temi objavami sva kr na istem... jaz vsake toliko celo pogledam na blog in si rečem jojj to bi objavla, pa to in to... in kaj se pol zgodi... pogledam na uro in že moram na kak drug opravek... zaprem in čakam na dan ko ga zopet odprem....

    OdgovoriIzbriši
  2. oj... na mojem blogu te čaka nagradica... pokukaj :) lp

    OdgovoriIzbriši