četrtek, 14. marec 2013

Izziv Raztrgan cvet / Tattered florals challenge

Ker sem se po novem letu malo ukvarjala s sizzix-om in izdelavo voščilnic in podobnega, sem vmes naletela na stran Tim-a Holtz-a. In potem je konec februarja objavil izziv z naslovom raztrgan cvet.
Tam je prikazana njegova varianta izdelave tega raztrganega cveta in na koncu vabilo na izziv z privlačno nagrado za 5 srečnih izžrebancev (paket ustvarjalnih "dobrot" v vrednosti 100$) - ni švoh ane? ---- no tole je zapisal prvotno.... potem pa je napisal, da ga je pri pripravi paketkov malo zaneslo :P in da ima po novem paket z nagradami prodajno vrednost 175$ - še bolj fajn ane?

Edini pogoj za udeležbo na izzivu je bila uporaba rezalne šablone Tattered florals. Zaradi tega sem jo morala tudi nabaviti - pa nič zato - je vsestransko uporabna šablona, ki mi bo marsikje še prišla prav!

No pa da vidimo kako je šla izdelava.....najprej sem razrezala stare kavbojke in jih potiskala barvami za tekstil in utrdila barvo z likanjem.


Nato sem blago razrezala s pomočjo rezalne šablone in sizzix big shot-a in dobljene dele sešila skupaj.
Na sredo sem dodala bleščeč gumbek in to je to....

Izdelala sem si okrasek za na obroč za lase, elastiko za čop in broško za na jakno/torbo...



Ju3 bom obroč imela v službo, da vidim kakšen bo odziv sodelavk.... :P
lp

Ni komentarjev:

Objavite komentar